وقت فوری سفارت هلند

06 تیر ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

نحوه گرفتن وقت سفارت هلند به صورت تضمینی و بدون دردسر

یکی از کشورهای اروپایی که بسیاری از افراد، سودای مهاجرت به آن را در سر می‌پرورانند، کشور هلند است. هلند همچنین به خاطر جذابیت هایی که دارد، یک کشور توریستی است و سالانه هزاران گردشگر را در خود می‌بیند. کشور اروپایی هلند چه برای سفر و چه برای مهاجرت، برای ایرانی ها نیز جذاب است و به همین دلیل، مبحث گرفتن وقت سفارت هلند در ایران، یکی از دغدغه های افرادی است که میخواهند به این کشور سفر کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی موضوع دریافت وقت سفارت هلند بپردازیم و آن را برای شما توضیح دهیم، توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید. 



همه دنیا کشور هلند را به خاطر گل هایش می‌شناسند. با اینکه وسعت هلند از بسیاری از کشورها کوچک تر است، اما 10 درصد گل جهان را تولید می‌کند و یکی از کشورهای نمونه در زمینه صنعت کشاورزی و پرورش گل و گیاه است. اقتصاد پویا، کیفیت زندگی قابل قبول، آب و هوای تمیز و غیره از مواردی است که سبب ایجاد جذابیت این کشور برای مهاجرت از سراسر دنیا شده است. همچنین جاذبه های گردشگری فراوانی در این کشور وجود دارد. انواع جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی برای بازدید در هلند دیده می‌شود و می‌تواند یک مقصد ایده آل برای گردشگران باشد. کشور هلند همچنین به غیر از گل، به کشور آسیاب های بادی نیز معروف است.

با توجه به مواردی که گفتیم، در ایران، افراد زیادی هستند که متقاضی سفر به کشور هلند هستند. برای سفر به کشور هلند به ویزا احتیاج است و شما باید باید با مراجعه به سفارت این کشور، آن را دریافت نمایید. اما چگونه وقت سفارت هلند بگیریم؟ و وقت سفارت هلند چقدر طول می‌کشد؟ همه این موارد را در ادامه این مطلب برای شما آموزش خواهیم داد.


آموزش دریافت وقت سفارت هلند در ایران؛

برای اینکه بتوانید به کشور هلند سفر کنید، همانند بسیاری از کشورهای اروپایی، نیازمند دریافت ویزای این کشور هستید. ویزای کشور هلند در ایران توسط سفارت هلند در تهران صادر می‌شود و شما باید برای دریافت ویزای گردشگری، تحصیلی، کاری و یا بازدید از دوستان، از طریق سفارت اقدام نمایید.




برای حضور در سفارت این کشور، باید وقت بگیرید که اصطلاحا به آن وقت سفارت گفته می‌شود. شما با دریافت وقت سفارت کشور هلند، می‌توانید در این سفارت حضور پیدا کنید و تمامی‌مراحل اداری مربوط به صدور ویزای خود را پیگیری نمایید.

سفارت هلند برای کاهش مراجعات مستقیم و همچنین افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست ها برای صدور روادید، یک کارگزاری معرفی کرده است و کلیه خدمات وقت سفارت توسط این کارگزاری انجام خواهد شد. نام کارگزاری که وظیفه تعیین وقت سفارت هلند را بر عهده دارد، کارگزاری VFSglobal است که با بسیاری از کشورهای دیگر از جمله فرانسه و مجارستان نیز طرف قرارداد است.

کارگزاری vfs گلوبال جهت دریافت وقت سفارت، سایت خود را معرفی کرده است و تمامی‌درخواست ها به صورت آنلاین ثبت می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری به دفتر این شرکت در تهران نیست. بعد از اینکه وارد سایت این شرکت شدید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از آن در صفحه اصلی، طبق راهنمایی این سایت، مدارک لازم را ارسال نمایید و پس از آن نیز باید یک فرم را به صورت آنلاین پر کنید. بعد از این، از 90 روز بعد، وقت سفارت هلند vfs برای شما صادر خواهد شد.

بعد از اینکه زمان مقرر شده رسید، حتما خوب به موارد زیر دقت کنید تا کیفیت ارائه خدمات به شما بیشتر باشد و بتوانید سریعتر پروسه اخذ ویزای خود را طی کنید:

1-   حتما در روز مقرر مدارک مورد نیاز دریافت ویزای هلند را از قبل آماده و ترجمه کرده و همراه خود داشته باشید.

2-   در روز تعیین شده، حتما با ظاهری آراسته و مرتب و سر موعد، حاضر باشید.

3-   مدارک شما باید به انگلیسی ترجمه شوند و دارای مهر دارالترجمه باشند.

و مدارکی که باید به صورت ترجمه شده به سفارت ارائه دهید، به شرح زیر خواهد بود:

پرینت تعیین وقت سفارت هلند

فرم‌های تکمیل شده ویزای هلند

گذرنامه فعلی و قدیمی‌متقاضی

دو قطعه عکس 3.5 در 4.5

گردش حساب و تمکن مالی

رزرو بلیت رفت ‌وبرگشت هواپیما و واچر هتل

بیمه‌نامه مسافرتی

دعوت‌نامه در صورت وجود

توصیه می‌شود که این مدارک را بدون نقص، آماده کنید و به کارمند مربوطه در سفارت ارائه دهید.

وقت فوری سفارت هلند

خبر خوب برای متقاضیان سفر به هلند اینکه شما می‌توانید تحت شرایطی خاص، وقت فوری سفارت هلند را دریافت نمایید. اگر هدف سفر شما کاری، بازدید از دوستان، بشر دوستانه، درمان و یا تحصیلی باشد، می‌توانید درخواست خود را ارائه دهید و بعد از یک هفته، وقت سفارت کشور هلند برای شما رزرو خواهد شد.

وقت سفارت هلند توریستی

اگر میخواهید در تور مسافرتی به مقصد هلند شرکت کنید، واقعا دردسرهایی برای دریافت وقت سفارت و ویزا خواهید داشت. این دردسرها ممکن است مهمترین سرمایه شما، یعنی زمانتان را هدر بدهند و سفر شما به تعویق بیفتد. برای همین، برای ساده تر شدن موضوع، یک توصیه برای شما داریم.

غیر از اینکه می‌توانید صفر تا صد امور مربوط به وقت سفارت هلند و همچنین دریافت ویزا را خودتان طی کنید، می‌توانید این کار را به افراد مجرب و آژانس های مسافرتی بسپارید. این شرکت ها با دریافت هزینه ای معقول، تمامی‌فرایند اخذ ویزا را برای شما تسهیل می‌کنند و گاها صفر تا صد آن را برای شما انجام خواهند داد.

یکی از شرکت های معتبر در زمینه دریافت وقت سفارت که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، شرکت تایسیز پرواز پارسیان است. شرکت تایسیز پرواز پارسیان، یک شرکت فعال در زمینه برگزاری تورهای گردشگری به سراسر دنیا است. با توجه به اینکه کشور هلند، یکی از کشورهای پرتقاضا برای تور مسافرتی به اروپا محسوب می‌شود، این شرکت تورهای متعددی را به مقصد هلند برگزار می‌کند.  به همین دلیل می توانید برای گرفتن ویزای مسافرتی و گردشگری هلند، از تایسیز پرواز پارسیان کمک بگیرید و روی آن حساب باز کنید.

این شرکت صفرتا صد خدمات دریافت وقت سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور را برای شما انجام خواهد داد و هیچ دغدغه ای از سوی شما برای این کار وجود نخواهد داشت. پس بهتر است که همین الان به شماره 02145813 تماس حاصل فرمایید و در این زمینه از مشاوره رایگان کارشناسان تایسیز پرواز پارسیان، برخوردار شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای وقت فوری سفارت هلند

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm