آموزش گرفتن وقت سفارت فرانسه

28 تیر ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

فرانسه از نظر بسیاری برای مهاجرت و گردشگری یک کشور ایده آل به نظر می‌رسد. برای همین یکی از معضلاتی که برای اخذ ویزای مسافرتی کشور فرانسه وجود دارد، دریافت وقت سفارت فرانسه است. به همین دلیل در این محتوا تصمیم گرفتیم که در مورد شرایط گرفتن وقت سفارت کشور فرانسه و بایدها و نبایدهای آن، مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم و راهنمایی های لازم را به شما منتقل کنیم. توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.

فرانسه، کشور رایحه عشق است. حتما از عاشقانه های فرانسوی خوانده اید یا رایحه های دلنواز عطرهای فرانسوی به مشامتان رسیده است. برج ایفل، سرزنده ترین نماد کشور فرانسه است که خیلی ها برای دیدن آن به این کشور سفر می‌کنند و هزینه ها می‌کنند، حتی هیتلر هم در زمان اشغال فرانسه در جنگ جهانی دوم، در کنار آن ژست عکاسی گرفته است. شاید قدم زدن در عصرگاهان و شامگاهان در خیابان های پاریس و در کنار رود سن، از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین تفریحات بشر باشد. همه اینها در کنار هم، یک جاذبه ای تمام عیار را برای سفر به فرانسه چه به صورت دائم و چه به صورت موقت، ایجاد کرده است و سالانه میلیون ها گردشگر، برای گرفتن ویزای فرانسه، صف می‌کشند. در ایران هم فرانسه همینقدر محبوب است و به همین دلیل، گرفتن وقت سفارت فرانسه، یکی از دغدغه هایی است که قبل از سفر به این کشور، مشتاقان سفر به کشور فرانسه را درگیر خود می‌کند.

دریافت وقت سفارت فرانسه برای افرادی عادی ممکن است کمی‌سخت باشد و به همین خاطر، از ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که کار دریافت وقت سفارت و اخذ ویزای خود را به آژانس های مسافرتی معتبر بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، ویزای شما صادر شود. یکی از شرکت های معتبری که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، شرکت تایسیز پرواز پارسیان است که به شما توصیه می‌شود حتما با کارشناسان این شرکت جهت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.


آموزش دریافت وقت سفارت فرانسه

فرایند اخذ ویزای کشور فرانسه یا هر کشور اروپایی بدین صورت است که شما در ابتدا باید یک وقت ملاقات در سفارت دریافت نمایید که حداقل 7 روز طول می‌کشد. بعد از این، شما باید مدارک خود را در این ملاقات به سفارت فرانسه ارائه دهید تا بررسی های لازم صورت بگیرد و از اینجا پروسه صدور ویزا بسته به هدف سفر ( توریستی، تحصیلی، کاری، بازدید از دوستان و خانواده) آغاز می‌شود و طی یک زمان مشخص، ویزا برای شما صادر خواهد شد.



سفارت فرانسه در ایران، برای کاهش مراجعات و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های صدور ویزا، تعیین وقت ملاقات را به شرکت کارگزاری vfsglobal واگذار کرده است. شرکت vfs گلوبال علاوه بر تعیین وقت سفارت کشور فرانسه در ایران، کارگزاری تعیین وقت سفارت مجارستان نیز می‌باشد.





اما چگونه وقت سفارت فرانسه بگیریم و وقت سفارت فرانسه چقدر طول می‌کشد؟

فرایند دریافت وقت سفارت کشور فرانسه ، توسط کارگزاری وی اف اس گلوبال به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می‌شود. شما می‌توانید به سایت این کارگزاری به آدرسvisa.vfsglobal.com/irn/fa/fra/ مراجعه نمایید. همچنین امکان جستجوی فارسی برای یافتن سایت وی اف اس در گوگل فراهم است.

بعد از اینکه وارد سایت شدید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و یکسری اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس از شما دریافت خواهد شد.

پس از این، می‌توانید در تاریخ های مشخص شده بر روی یک تقویم، زمان حضور خود را مشخص نمایید که به صورت پیش فرض، از یک هفته کاری دیگر قابل انتخاب هستند.

مدارک لازم برای وقت سفارت فرانسه در سایت vfs فقط کد پاسپورت را نیاز خواهید داشت. همچنین باید فرم درخواست وقت ملاقات را هم به صورت آنلاین پر کنید.

توجه داشته باشید که وقت ملاقات شما طی این فرایند تعیین خواهد شد و شما باید تمامی‌مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا را در هنگام مراجعه به سفارت فرانسه در ایران، به همراه داشته باشید.

حداقل زمان انتظار برای وقت ملاقات در سفارت فرانسه، مدت 7 روز است، اما خبر خوب اینکه در شرایط خاص می‌توانید در مدت زمان کوتاه تری وقت ملاقات دریافت نمایید که در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می‌دهیم.

وقت سفارت فرانسه فوری

یکی از قابلیت هایی که کشور فرانسه برای برخی درخواست های ویزا قرارداده است، وقت سفارت فوری فرانسه است. به این نکته توجه داشته باشید که این وقت برای ویزاهای گردشگری به هیچ عنوان صادر نمی‌شود و فقط تحت شرایط خاص خواهد بود.

ملاقات دوستان، ملاقات خانواده، شرکت در مراسم ترحیم، کنفرانس علمی، درمانی، موارد بشردوستانه و غیره جزء آن دسته از ویزاهایی خواهند بود که مشمول دریافت وقت سفارت فوری از سفارت فرانسه در ایران می‌شوند.

البته برای تسهیل کار شما، یک گزینه به نام پرمیوم لانج در کارگزاری وجود دارد که با باید آن را خریداری نمایید. این یک نوع درخواست وقت VIP محسوب می‌شود که خیلی شیک و مرتب و همراه با پذیرایی و در یک سالن مجزا، به درخواستتان رسیدگی می‌شود. یکی از مهمترین مزیت های وقت VIP این است که اگر نوبت های عادی پر بودند، شما می‌توانید به صورت VIP فرآیند اخذ ویزای فرانسه خود را از سفارت دنبال کنید.

وقت سفارت فرانسه توریستی

کشور فرانسه یک کشور زیبا است و برای همین سالانه میلیون ها گردشگر، مشتاق سفر به این کشور اروپایی هستند. درخواست ویزای توریستی فرانسه در ایران هم یکی از درخواست های پرتقاضا به شمار می‌رود و خیلی از ایرانی ها در قالب تورهای مسافرتی به کشور فرانسه سفر می‌کنند.

گرفتن وقت سفارت فرانسه کمی‌دشوار به نظر می‌رسد و به همین دلیل جهت دریافت وقت توریستی سفارت فرانسه، توصیه می‌کنیم که از شرکت های معتبر مثل آژانس های هواپیمایی که در این زمینه دارای سابقه هستند، کمک بگیرید. یکی از معتبرترین شرکت های مسافرتی در زمینه تورهای خارجی که می‌تواند صفر تا صد خدمات دریافت وقت سفارت از کشور فرانسه را برای شما انجام دهد، شرکت تایسیز پرواز پارسیان است.

شما با پرداخت هزینه ای معقول، قطعا بدون دردسر و در زمانی کوتاه، می‌توانید ویزای گردشگری خود را دریافت نمایید و دیگر دردسر حضور در کارگزاری را نداشته باشید. توصیه می‌کنیم که همین الان با شماره 02145813 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان تایسیز پرواز در حوزه وقت سفارت فرانسه و همچنین دریافت ویزای این کشور، برخوردار شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای آموزش گرفتن وقت سفارت فرانسه

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm