هتل دیمت پارک وان بررسی دقیق مشخصات + عکس dimet park Hotel van

star-solid star-solid star-solid

♦ در این مطلب به معرفی مشخصات هتل دیمت پارک وان، امکانات هتل دیمت پارک، بررسی قیمت هتل دیمت پارک وان و فاصله هتل با جاذبه های گردشگری شهر می پردازیم.

دیمت پارک

معرفی هتل دیمت پارک وان در یک نگاه
2016سال تاسیس
3 ستارهکلاس
محله شرفیهادرس هتل دیمت پارک وان
ارزانقیمت
48تعداد اتاق
نزدیکدسترسی به مرکز شهر
 1.8A.V.M فاصله تا مرکز خرید
 داردسیستم سرمایشی و گرمایشی
داردرستوران و بار
صبحانهپذیرایی
متوسطنظافت و پاکیزی
 نداردامکانات تفریحی
 7.1امتیاز در سایت booking
 33رتبه سایت tripadvisor
متوسطنظر کارشناسان تایسیز پرواز
 00904322163637شماره تماس هتل دیمت پارک وان
02145813شماره تماس رزرو هتل دیمت پارک وان

 

● هتل دیمت پارک وان Dimet Park Van در سال 2016 در شهر وان افتتاح گردیده این هتل سه ستاره تازه تاسیس می باشد و ظاهری تمیز دارد. موقعیت این هتل در محله شرفیه خیابان عرفان باشتوک و در نزدیکی استانداری شهر وان واقع شده است. لوکیشن این مجموعه به علت نزدیکی به مرکز شهراین امکان را برای شما فراهم می کند تا برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زمان و انرژی کمی را صرف کنید.
اگر قصد دارید در تور وان هتل خاصی را انتخاب کنید خواندن این مطلب به شما کمک می کند برای انتخاب و شناخت این گزینه و اگر پس از پایان این مطلب این مجموعه مورد علاقه شما قرار گرفت،می توانید با همکاران ما در تایسیز پرواز که کارگزار وان در ایران هستند برای رزرو هتل دیمت پارک وان تماس حاصل فرمایید.

درباره وان

تاریخچه: این شهر در هزاره اول قبل از میلاد، در ابتدا با نام توشپا، پایتخت پادشاهی اورارتو محسوب می‌شد و بعد به عنوان مرکز پادشاهی ارمنی واسپوراکان، انتخاب شد.

فرهنگ : وان شهری سنتی ترکیب شده با مدرنیته است. این شهر به پایتخت صبحانه ترکیه معروف است. در فرهنگ ترک‌ها وعده صبحانه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و گاهی اوقات ساعت‌ها طول می‌کشد.

موقعیت جغرافیایی :  شهر وان در شرق کشور ترکیه قرار دارد و از شمال و غرب با دریاچه وان ، از شرق با کوه ارک و از جنوب به کوه آرتوس قرار دارد.  طول و عرض جغرافیایی این شهر: 38.4942و 43.38 و 38° 29′ 39″ شمالی و 43° 22′ 48″ شرق  است.

سوغاتی : چای ترک، راحت الحلقوم، اجناس سرامیکی، آثار هنری، ابزار آلات سنتی، لوازم آنتیک، قهوه ترک، چشم نظر و فرش و گلیم.

میزان جمعیت : این شهردر آخرین سر شماری با جمعیت ۳۶۱٬۱۶۳ نفر بوده که امروزه تخمین زده می شود به حدود ۶۰۰٬۰۰۰ نفر هم رسیده‌ است.

زبان عامیانه مردم :  مردمی که در شهر وان ساکن هستند اکثرا به زبان کردی مسلط هستند و اکثرا کرد زبان هستند و به زبان کردی کرمانجی سخن می گویند و دارای اقلیت هایی از ترکمانان ، ترک ها و ارامنه است. در اولین سرشماری ترکی در سال 1927، کردی با 76.6% پرتکلم‌ ترین زبان در استان وان بود در حالی که ترکی با 23.1% دومین زبان پرتکلم شد.

جاذبه‌های گردشگری: از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به قلعه وان ، دریاچه وان، کلیسای آختامار، آبشار مرادیه، گربه وان اشاره کرد.

نماد شهر: گربه های شهر وان نماد شهر وان میباشد این گربه ها سفید و پشمالو میباشند و چشم های رنگی متفاوت می باشد که معمولا یکی از چشم ها زرد و دیگری آبی می باشد.

آب و هوای این منطقه : شهر وان در ارتفاعات آناتولی ترکیه واقع شده است. آب و هوای این شهر سرد و خشک است ولی به خاطر اختلاف دمایی که بین فصول وجود دارد، در فصل بهار و تابستان آب و هوای مطبوعی دارد.

مسیر های رسیدن به وان: برای رفتن به ترکیه میتوان از طریق سه مرز بازگان ، سئرو و مرز رازی رفت که برای شهر وان مرز رازی در شهر خوی نزدیک ترین مرز می باشد. برای عبور از مرز باید با ماشین های سواری و یا ون های ترک ( دلموش) استفاده کرد.

حمل و نقل عمومی: با توجه به اینکه وان شهر نسبتاً کوچکی است؛ در این شهر مترو وجود ندارد، اما در مقابل اتوبوس‌، مینی بوس‌ و تاکسی جزو اصلی ترین سیستم حمل و نقل در وان به شمار می‌روند.

شماره تلفن های ضروری

کد تلفن ترکیه: ۹۰ +

کد شهر وان: ۴۳۲

آتش‌نشانی: ۱۱۰

آمبولانس: ۱۱۲

پلیس: ۱۵۵

شماره فرودگاه: ۱ ۰ ۲۲۷ ۴۳۲ ۹۰+

بیمارستان و مراکز درمانی:

بیمارستان دولتی ایپک یولو: ۷۸ ۱۹ ۲۱۷(۴۳۲)

بیمارستان خصوصی آک دامار: ۰ ۵۹ ۲۱۷(۴۳۲)

اتاق‌های هتل

● این مجموعه با دارا بودن 48 اتاق در اندازه و طرح های مختلف به مسافران وان خدمات خود را ارائه می دهد. اتاق های این هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت دسته بندی شده، انواع اتاق های این مجموعه را می توان اینگونه دسته بندی کرد: دو تخته،سه تخته و چهار تخته می باشد.

◄ اتاق های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

◄ برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

◄ اتاق ها به صورت روزانه سرویس و نظافت می شوند و از این نظر شما نگرانی از بابت رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه ندارید.

◄ اتاق های این مجموعه همگی دارای اینترنت وای فای رایگان هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید.

 امکانات هتل دیمت پارک وان

 رستوران این مجموعه در طبقه آخر قرار گرفته وهنگام صرف غذا برای شما موسیقی زنده اجرا می شود.

 در هنگام ورود به لابی این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

 برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی این مجموعه بهره‌مند شوید. 

 شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.

نکات کلی درباره هتل

 رزرویشن این مجموعه ۲۴ ساعته است، ساعت ورود و تحویل گرفتن اتاق در هتل 12 ظهر به وقت محلی می باشد و ساعت خروج و تحویل دادن اتاق ها از 14 ظهر می باشد همچنین شما اجازه برای ورود حیوانات خانگی ندارید.

 استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.

 این مجموعه هزینه هتل را برای افراد بالای 12 سال کامل حساب می کند و برای افراد بین 6 تا 12 سال نیم بها و برای افراد زیر 2 سال هزینه هتل رایگان است.

 ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته 7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

 صبحانه هتل دیمت پارک وان کاملا رایگان بوده و شما می توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید.

 کارکنان به زبان های ترکی و انگلیسی وفارسی آشنایی دارند و صحبت و برقراری ارتباط با آن‌ها خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

 قیمت هتل برای مشتریان حضوری برابر با قیمت مصوب بوده ولی چنانچه با تور به این هتل بروید این مجموعه برای شما تخفیف در نظر می گیرد.

 بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند.

 قیمت هر شب هتل دیمت پارک وان طبق مشخصات پکیج درج شده است برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره تلفن شرکت 02145813 و یا شماره واتس 09103215055 در ارتباط باشید.

خدماتی که آژانس تایسیز پرواز در طول سفر برای این هتل ارائه می دهد

  • ترانسفر رفت و برگشت
  • راهنمای سفر
  • اتوبوس 25 نفره VIP
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بازدید از امکان فرهنگی و تاریخی
  • صبحانه رایگان در هتل

سوال های متداول درباره این هتل

آیا هتل افراد مجرد را قبول می کند ؟

بله دختر و پسر مجرد را بدون عقد نامه یا صیغه نامه قبول می کند و شما مشکلی از این بابت ندارید.

آیا در عید نوروز این هتل را می توان رزرو کرد ؟

شما می توانید از پکیج های وان در نوروز 1402 هم اکنون این هتل را رزرو کنید و هیچ مشکلی از این بابت ندارید.

آیا هتل به مسافران نهار و شام مجانی می دهد؟

خیر شما تنها می توانید از صبحانه مجانی هتل استفاده کرده و برای نهار و شام باید به هتل هزینه پرداخت کنید یا به رستوران های مجاور هتل بروید.

آیا برای رفتن به این شهر و هتل ویزا نیاز دارم؟

خیر شما برای رفتن به کشور ترکیه نیاز به هیچونه ویزا ندارید و به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید.

آیا در هتل کارمندان به زبان فارسی صحبت می کنند؟

بله، برخی از کارکنان هتل به زبان فارسی مسلط هستن و شما برای ارتیاط گرفتن با آنها مشکل خاصی نخواهید داشت.

آیا در هتل به مسافران خدمات شاتل ارائه می شود؟

بله ، شما می توانید با پرداخت هزینه از خدمات و سرویس شاتل که برای رفت و آمد به فرودگاه از هتل است به راحتی و با خیال راحت استفاده کنید.

مدت زمان سفر تا این شهر چقدر است؟

برای سفر به وان ترکیه باید از مرزهای بازرگان (ماکو) ، سرو (ارومیه) ، رازی (خوی) عبور کرد. نزدیکترین شهر به مرز رازی شهر خوی می باشد. فاصله تقریبی تهران تا شهر وان بصورت زیر می باشد : 1093 کیلومتر  : 11 ساعت و 5دقیقه + 1 الی 3 ساعت معطلی مرز و در مجموع می توان گفت زمان تقریبی از ۱۰ الی ۱۵ ساعت متغیر است.

آیا  هتل به مسافران خدمات گشت شهری ارائه می دهد؟

بله، ولی باید شما برای این مورد به هتل پول پرداخت کنید تا بتوانید از این سرویس در هتل بهرمند شوید.

 

 فاصله هتل با برخی از مراکز فرهنگی و دیدنی و تجاری

● یکی از مواردی که باید در انتخاب هتل به آن دقت کرد تا از نظر زمانی وقت ما صرف ترافیک و مسافت طولانی نشود لوکیشن و محل قرار گیری آن هتل در شهر است ما برای راحتی کار شما در جدول زیر فاصله هتل را تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز مهم شهر وان ذکر کرده اییم.

مسافت تا محل مورد نظرنام محل مورد نظر
500 متربازار روس ها
17.5 کیلومترپارک آبی وان
1.8 کیلومترمرکز تجاری وان
6.5 کیلومترقلعه وان
400 مترمسجد بزرگ وان
5.1 کیلومترموزه وان
8.3 کیلومتردریاچه وان
 3.2کیلومترترمینال مسافربری وان
9.1 کیلومترفرودگاه شهر وان


کلام آخر

● هتل سه ستاره دیمت پارک می تواند گزینه خوبی برای اسکان و گشت و گذار در وان باشد و همانطور که عکس هتل دیمت پارک وان را در این مطلب مشاهده کردید یک هتل تمیز و دارای لوکیشن بسیار عالی است.

هتل دیمت پارک قیمت پایینی دارد و یک گزینه مناسب برای سفر اقتصادی و کم هزینه می باشد. کارشناسان ما در تایسیز پرواز با توجه به کیفیت و ارائه خدمات خوب و طبق نظرات در مورد هتل دیمت پارک وان آنطور که بیان شده و اکثر مسافران از آن رضایت داشته اند به شما این هتل اقتصادی را پیشنهاد می دهند.


امکانات هتل
  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • نظافت روزانه
  • وسایل گرمایشی
  • تهویه مناسب
  • زبان ترکی
  • زبان انگلیسی
  • صرافی
  • چای/قهوه ساز
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm