هتل تبریز نخجوان tebriz hotel Hotel nakhchivan

star-solid star-solid star-solid star-solid star-solid

هتل تبریز نخجوان | Tebriz Hotel Nakhchivan 

وقتی برای مسافرت به شهر دیدنی نخجوان واقع در کشور جمهوری آذربایجان می روید علاوه بر اینکه به فکر جاذبه های دیدنی آنجا باشید به مکانی احتیاج دارید که در آن استراحت کنید تا خستگی  را از بدنتان بیرون کنید. این مکان می تواند هتل باشد. ما به شما هتل تبریز نخجوان را پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب ویژگی این هتل بیان می شود تا شما هم از آن آگاهی پیدا کنید.

برای رزرو هتل تبریز و رزرو تور نخجوان با کارشناسان ما تماس بگیرید  02145813

هتل تبریز نخجوان 

یکی از بهترین هتل های شهر نخجوان هتل تبریز نخجوان میباشد. این هتل در مرکز شهر نخجوان واقع شده است و به دلیل اینکه شهر نخجوان شهر کوچکی است، دسترسی شما را به همه جای شهر را راحت تر می کند. هتل تبریز نخجوان دارای ۵ ستاره می باشد و تنها هتل پنج ستاره ای است که درون شهر قرار دارد. فضای بیرونی هتل فضای آزاد و بازی است و اگر با ماشین بخواهید به نخجوان سفر کنید می توانید در فضای جلوی هتل ماشین خود را پاک نمایید وگرنه تاکسی هایی برای انجام خدمات شما ۲۴ ساعته جلوی هتل می باشند. این هتل دارای ۱۲ طبقه و 95 اتاق می باشد و هر چه به طبقات بالاتر نزدیک می‌شوید کل شهر نخجوان را می‌توانید ببینید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید.

 

هتل تبریز نخجوان

 فاصله از هتل تبریز نخجوان تا مکان های مختلف

یکی از لذتهای سفر نزدیک بودن محل اقامت به جاهای دیدنی و ضروری می باشد که هتل تبریز نخجوان این امکان را برای شما فراهم کرده است. در زیر فاصله هتل تبریز تا مکان های مختلف شهر نخجوان بیان شده است تا خیالتان از این بابت راحت شود

مسافرانی که با تور تایسیز پرواز به این هتل سفر کرده اند میدانند که کمی پیاده روی میتوانند به مراکز خرید ومکان دیندنی دسترسی داشته باشید .

 از هتل تبریز تا مرکز شهر فقط ۱۰۰ متر فاصله است که با یک دقیقه پیاده روی می توانید به آنجا برسید.

 فاصله تا فرودگاه شهر نخجوان ۶ کیلومتر می باشد که طی کردن این مسافت با ماشین ۸ دقیقه زمان میبرد.

 از هتل تا ترمینال و راه آهن ۱ کیلومتر است که به وسیله ماشین دو دقیقه زمان نیاز دارد تا به آنجا بروید‌.

 برای رفتن به مرکز درمانی دوزداغ ۱۳ کیلومتر فاصله را باید طی کنید که به وسیله ماشین دو دقیقه زمان نیاز دارد.

 از این هتل به جاذبه های دیدنی مانند: غار اصحاب کهف ۲۰ کیلومتر فاصله دارید که برای رسیدن به آنجا به وسیله ماشین، بیست و پنج دقیقه زمان لازم است. ییلاق باتابات ۶۰ کیلومتر فاصله دارد که به وسیله ماشین ۵۰ دقیقه زمان نیاز دارد. دریاچه اوزون گل 7 کیلومتر فاصله است که ۱۰ دقیقه با ماشین طول میکشد. دریاچه سد آراز که ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و ۲۵ دقیقه زمان می برد. غار دوزداغ ۸ کیلومتر فاصله دارد که ۱۳ دقیقه برای رسیدن به آنجا زمان لازم است.

 فاصله هتل تبریز نخجوان تا کنسولگری ایران ۵۰۰ متر می باشد که به ۳ دقیقه پیاده روی احتیاج دارد.

 فاصله هتل تبریز تا گمرک جلفا در مرز ایران ۴۰ کیلومتر است که به وسیله ماشین ۵۰ دقیقه طول میکشد.

 از هتل تا گمرک پلدشت در مرز ایران ۴۵ کیلومتر می باشد که با ماشین 40 دقیقه زمان نیاز است.

 فاصله هتل تا گمرک دیل اوجو در مرز ترکیه ۸۵ کیلومتر است که به وسیله ماشین ۷۰ دقیقه راه است.

 و اگر می خواهید از هتل تبریز به شهر اردوبار بروید ۷۴ کیلومتر مسافت را به وسیله ماشین در ۶۳ دقیقه  باید طی کنید.

 امکانات هتل تبریز نخجوان

اتاق های هتل تبریز نخجوان

 همانطور که بیان شد این هتل دارای ۹۵ اتاق می باشد که امکانات اتاق ها از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار،کتری برقی، قهوه رایگان، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و سشوار، حوله، وای فای رایگان، تلویزیون، گاوصندوق، یخچال و تلفن است. همچنین این  ۹۵ اتاق به ۵۴ اتاق استاندارد در ۲۴ متر مربع که دارای یک تخت خواب دو نفره و کابین دوش است، ۱۸ اتاق نیمه لوکس در اندازه ۳۶ متر مربع که این هم دارای تختخواب دو نفره و کابین دوش می باشد،  ۱۸ اتاق لوکس به متراژ ۸۵ متر مربع که یک اتاق نشیمن و تختخواب دو نفره و وان دوش دارد و در آخر یک سوئیت ۱۹۵ متر مربعی که دارای اتاق، سالن، اتاق مطالعه، تخت خواب و وان دوش می‌باشد، تقسیم شده است.

استخر هتل تبریز نخجوان

 استخر یکی از بهترین امکانات هتل های ۵ ستاره می باشد که هتل تبریز نخجوان هم این امکان را دارد. در هتل، استخری به مساحت ۳۰ متر مربع وجود دارد که دارای کیفیت بالا و مطلوبی می باشد. در کنار استخر سونای بخار، سونای خشک، حوضچه آب سرد، استخر کودکان و جکوزی وجود دارد.

استخر هتل تبریز نخجوان

 لابی هتل تبریز نخجوان

 هتل تبریز یک لابی بسیار بزرگی دارد که شما می توانید در مواقع زود رسیدن، در آنجا به استراحت بپردازید.

 تالار: در طبقه اول این هتل یک سالن ۴۵۰ نفری وجود دارد که مناسب برای برگزاری مراسمات می باشد و شما می توانید از برنامه هایی که در این سالن برگزار می شود بهره مند شوید و لذت ببرید.

 کافی شاپ: در طبقه بالای این هتل، کافی شاپ شیکی وجود دارد که از آن جا می توانید منظره های زیبای شهر را ببینید. صبحانه هم در این کافی شاپ سرو می شود.

 رستوران هتل تبریز نخجوان

 در طبقه همکف هتل تبریز نخجوان رستوران قرار دارد که ظرفیت آن ۳۰۰ نفر می باشد و همچنین از غذاهای متنوع و زیادی برخوردار است و در طبقه 13 هتل تبریز یک رستوران با چشم انداز شهر وجود دارد که هنگام صرف غذا لذت چند برابری به شما میدهد .

 سالن ورزشی هتل تبریز نخجوان

این هتل دارای سالن ورزشی میباشد که شامل: بدنسازی، بیلیارد و ایروبیک است. مربی هم در این سالن وجود دارد.

سالن ورزشی هتل تبریز نخجوان

پارکینگ

 هتل تبریز دارای یک پارکینگ است که ظرفیت ۱۰۰ ماشین را دارد اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به سفر به نخجوان می روید این هتل پارکینگ ماشین تان را فراهم می کند.

موزه

جالب است بدانید این هتل موزه کوچکی دارد که در هنگام ورود به هتل، اولین چیزی که به چشم می آید، این موزه کوچک و دیدنی می باشد.

پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته

 قسمت پذیرش این هتل ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهند. پرسنل این پذیرش به زبان های بین المللی مختلفی مانند: ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی، انگلیسی و فارسی مسلط می باشند.

خشکشویی

یکی از دغدغه‌های سفر، تمیز نگه داشتن و مرتب بودن لباس است. هتل تبریز نخجوان دارای خشکشویی است که نگرانی شما را بابت شیک بودنتان برطرف میکند.

تبدیل ارز

 اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کردید دیگر نباید به دنبال جایی برای تبدیل ارز باشید چون این هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است.

نظافت

نظافت اتاق ها به صورت روزانه میباشد و رو انداز ها و دستمال های موجود در اتاق هم برای شما تعویض می گردد.

تاکسی

در جلوی این هتل تاکسیهای وجود دارد که ۲۴ ساعت به شما خدمات می‌دهند.

از دیگر خدمات و امکانات هتل تبریز نخجوان می‌توان به تراس، پارک مشرف به هتل، آرایشگاه، قنادی، حمام‌ترکی، چایخانه سنتی، دستگاه خودپرداز، فکس و کپی، اتاق ماه عسل، کارکنان مسلط به زبان های بین المللی، کرایه دوچرخه و فروشگاه اشاره کرد.

جهت رزرو هتل تبریز نخجوان و یا اطلاع از نرخ تورها با کارشناسان  فروش ما در تایسیز پرواز تماس بگیرید.

امکانات هتل
  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار
امکانات ورزشی
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
امکانات تفریحی
  • سالن بازی کودکان
  • سونا
  • بیلیارد
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm