برنامه سفر تور گلستان

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

تور گلستان

استان گلستان یکی از زیبا ترین و بکرترین استان های ایران می باشد و مقصد خیلی از گردشگران می باشد . جنگل های زیبا ، چشمه ، دریا ، آثار تاریخی  باعث شده این استان مقصد تورهای خاص باشد . 

تور گلستان به مدت دو ونیم روزه و سه و نیم روزه برگزار میگردد . حرکت تورها شب می باشد و بعد از طی مدت زمان 9 الی 10 ساعت به هتل میرسیم . ترجیحا تورها با اتوبوس 25 نفره و یا 32 نفره وی ای پی برگزار می گردد.

مراسم های سنتی و جشن های که در این استان برگزار میگردد باعث شده تا در ایام خاص مسافران و تورهای و گردشگران به سمت این استان حرکت کنند .

برنامه سفر تور گلستان

تورهای سه و نیم روزه معمولا روزهای سه شنبه آخرشب آغاز می شود . اول صبح روز چهارشنبه به هتل میرسیم ، در تورهای دو و نیم روزه حرکت تور روزهای چهارشنبه شب به سمت استان گلستان حرکت داریم و صبح روز پنجشنبه به هتل می رسیم و پس از صرف صبحانه تحویل اتاق ها ، پس از استراحت کوچک به سمت چشمه رامیان حرکت می کنیم و پس یک توقف و لذت بردن از مناظر و زیبایی چشمه به سمت رستوران جهت صرف نهار حرکت کرده و بعد به هتل جهت استراحت می رویم .

عصر روز اول آماده گشت و بازدید از آبشار شیر آباد می شویم . این آبشار در دل جنگل قرار دارد و پس از پیاده روی 20 دقیقه ای به یک آبشار زیبا در دل جنگل با موقعیت خاص خواهیم رسید که دل کندن از این منظره خیلی سخت می باشد .

بعد از آبشار آماده رفتن به برج گنبد قابوس می شویم . این بنای تاریخی به عنوان بلند ترین برج آجری جهان شناخته می شود که در شهر گنبد استان گلستان قرار دارد . این بنا برای زمان سده چهارم می باشد . برج در شب چراغ های تزئین شده زیبایی دو چندانی گرفته است . بعد از بازدید از برج گنبد قابوس می توانیم یه مدتی در کنار دریاچه مصنوعی شهر گنبد زمان بگزارانیم و از بازارچه محصولات صنایع دستی سو غاتی های لازم را خرید نماییم . بعد از گشت به هتل باز میگردیم و استراخت میکنیم تا آماده گشت روز دوم تور گلستان شویم .

روز دوم گشت تور گلستان 

روز دوم گشت تور گلستان اختصاصی به بازدید از خالد نبی اختصاص دارد . گورستان خالد نبی یکی از قدیمی ترین و خاص ترین گورستان هایی هست که در دوران تاریخی منطقه اثر بسازایی دارد . گشت گورستان خالد نبی ویژه تورهای سه ونیم روزه می باشد .

روز سوم گشت تور گلستان

روز سوم تور گلستان به عنوان روز آخر می باشد که که بعد از صرف صبحانه هتل ها رو تخلیه می کنیم و هتل ترک میکنیم و به سمت بندر ترکمن میریم و از بازار سنتی بندر ترکمن خرید می کنیم و طبیعت و ساحل زیبا لذت میبریم . دوستانی که تمایل داشته باشن می توانند با پرداخت هزینه قایق به سمت جزیره آشوراده میرویم ، اسکله آشوراده به چوبی و به صورت سنتی می باشد که میتوان یک لوکیشن عالی و بی نظیر برای عکس برداری باشد . جزیره آشوراده به صورت متروکه می باشد و زیبایی های دارد که بدون اغراق میتوان گفت هیچ جا همچین منظره های زیبایی را نمیتوان دید . 

در تور های دو و نیم و روزه این گشت به عنوان برنامه روز دوم و روز آخر می باشد .

در مسیر برگشت با قایق اگر راننده قایق صحبت کنید میتوانید به سمت مرداب بروید و در مرداب در بعضی ایام خاص پرندگان مهاجر مهمان این مرداب می باشند .

پس از بازگشت از جزیره آشوراده به سمت تهران حرکت میکنیم و تور سه و نیم روزه گلستان به پایان می رسد.

جهت رزرو تور گلستان می توانید با کارشناسان تایسیزپرواز تماس حاصل نمایید 02145813


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای برنامه سفر تور گلستان

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm