با جاذبه های ترسناک دنیا آشنا شویم

06 مرداد ، 1399
مریم
comments 0 کامنت

جاذبه های وحشتناک و ترسناکی که در دنیا طرفدار زیادی دارد

در سراسر دنیا بناها و مکان های متروکه ای وجود دارد که با توجه به اتفاق های که در زمان دایر بودنشون افتاده ، صداها و اتفاقات عجیبی رخ داده که باعث متروکه شدن آنها شده و این موضوع باعث شده تا امروز به جاذبه های گردشگری تبدیل شود . 

 جزیره عروسک ها 

طبق افسانه های گفته شده مرد جوانی به نام جولیان سانتانا باررا به جزیره ای در مکزیک نقل مکان می کند. او بعد از مدتی بدن دختری را در یک کانال نزدیک محل زندگی خود پیدا می کند که در کنار او عروسک شناوری وجود داشته جولیان عروسک را به یاد آن دختر از نزدیک ترین درخت آویزان می کند . او ادعا کرده بعد از آویزان کردن آن عروسک از درخت صدای قدم ها و زمزمه ها و حتی گاهی فریاد های دختری به گوش می رسید . جولیان پس از شنیدن آن صداها عروسک های بیشتری را به درخت آویزان کرد و تلاش می کند که آن دختر را آرام کند که موفق هم نشد . بومیان و آشنایان جولیان میگویند صداهای آن دختر پس از مرگ جولیان ادامه داشته.

بیمارستان هیلز واولی 

در اوایل کاربری این بنا مراقبت از بیماران مبتلا به سل بوده گفته می شود که حدودا ۶۳ هزار بیمار تا قبل این که این بیمارستان تعطیل شود در این بیمارستان فوت کرده اند . پس از کشف درمان بیماری سل این بیمارستان تبدیل به تیمارستان شده بعد از این تغییر بزرگ در بیمارستان اتفاقات عجیب و ترسناکی رخ داده باز دید کنندگان این بیمارستان ادعا می کنند که گاهی صداهای عجیب و ترسناک به گوش میرسد و سایه های خوفناکی دیده میشود که البته ترسناکترین بخش این بنا اتاق شماره ۵۰۲است که متعلق به یک زن بوده که در دوران بیماری سل خود باردار میشود و پس از فهمیدن این موضوع خودش  را در اتاقش با طناب دار زد و پس از آن اون اتاق ترسناکترین بخش آن بنا شد و صداهای نوزاد و صداهای بسیار ترسناک می آید . این بنا در کنتاکی است .

چیچن ایتزا

این بنا مربوط به اقوام مایا است جایی بین مرگ و زندگی است . این قوم اعتقاد داشتند که مرگ راه ارتباطی بین زندگی حاضرو زندگی بعدی انسان است . این قوم برای خدایان خود افرادی را قربانی میکردند و این کار یک امر روتین بوده براشون قربانیانی که روح آن ها به گفته گردشگران هنوز در این منطقه حاضرند و گویی مشغول تماشای محل قربانی خودشان هستند .

 

آسایشگاهtrans allegheny lunatic 

آسایشگاهی که در سال ۱۸۶۴ در وستروت با ظرفیت ۲۵۰ بیمار تاسیس شد . اما بعد از گذشت مدت زمانی مجبور به پذیرش بیماران الکلی، معتادان و بیماران روانی شد و تعداد بیماران به ۲۶۰۰نفر رسید . بیماران و کارکنان این بیمارستان مدام در حال عذاب کشیدن بودن که گویا این عذاب به جز دلایل بهداشتی و کمبود امکانات روشنایی دلایل دیگری نیز داشته . کار کنان این بیمارستان ادعا میکردند که روح سربازانی که در جنگ داخلی در این آسایشگاه بوده اند را دیدند. حالا علاوه بر روح سربازان روح بیماران و کارکنان بیمارستان نیز به خوفناک بودن این بنا کمک میکند.

پناهگاه خالی از سکنه (Borgvattnet)

این مکان مذهبی در سال ۱۸۷۶ ساخته شده . ادعا می شود که در نیمه شب سایه ی پیرزنی که لباسی خاکستری به تن داشته ظاهر میشد و در گوشه ای از اتاق به انتظار مینشست . در برخی موارد تعداد این زنان به ۳ نفر هم میرسیده گزارشاتی شامل فریاد زنی پیر و سایه تکان خوردن صندلی باعث شده که این ساختمان قدیمی متروکه باقی بماند . برخی اعتقاد دارند که این ساختمان قدیمی متروکه باقی بماند . برخی اعتقاد دارند که ابن پیر زن در واقع مادر کودکانی است که احتمالا در حیاط این خانه مذهبی آزارو اذیت شده اند.

قلعه ی بنگار | Bangarh Fort 

بنگار نیز به مانند تمامی شهر های باستانی روزگار پر رونقی داشته است . این قلعه که در بخش بلند شهر بنگار واقع شده به طرز عحیبی از تخریب جان سالم به در برده است. قلعه متعلق به چهار صد سال پیش است که توسط پادشاه سایا مادو سینگ در راجستان هند ساخته شده و ارواح سرگردان در آن زندگی می کنند بازدید از این مکان از غروب خورشید تا طلوع خورشید ممنوع است زیرا در این زمان ارواح برای گشت زنی به قلعه می آیند .

زندان ایالت شرقی | Eastern State Penitentiary

این زندان در سال ۱۸۲۹ ساخته شده و سلول های انفرادی این زندان داستان های عجیب و گاهی باور نکردنی دارد این زندان اولین زندانی بوده که از سیستم سلول های انفرادی برای تنبیه زندانیان استفاده کرد. نگه داشتن طولانی مدت در این سلول ها باعث ایجاد توهمات در افراد می شوند . اگر چه خیلی زود این سیستم شکست خورده و زندان به حالت عادی برگشته اما شایعاتی در مورد حوادث عجیب همچنان در مورد این زندان ادامه دارد. هنوز هم افرادی که از این بنا بازدید می کنند صدای زندانیان در سلول ها و قدم های متزلزل آن ها به گوششان می رسد .

برج لندن

قدمت ساخت این بنا به بیش از ۹۰۰ سال می رسد که توسط ویلیام فاتح بوده . این برج سکس از مشهورترین ساختمان های متروکه ی بریتانیا است که علت شهرت آن به دلیل قتل ها، اعدام ها و شکنجه های مرگبار است که در هزاران سال در پشت این دیوار ها صورت گرفته است و گفته می شود ارواح این افراد بی گناه هنوز در این مکان حضور دارند. ارواح مربوط به افراد مشهوری است که گفته می شود در این برج زندگی می کنند . در میان این ارواح توماس بکت، اسقف اعظم کانتر بری هم هست که به گفته مردم محلی چند بار در نزدیکی دیوار داخل قلعه دیده شده. شاید یکی از معروف ترین ارواح پادشاهانی که در این برج ساکن است روح ملکه آن بولین است . او در سال ۱۵۳۵ اعدام شد و سر از تنش جدا شد . مردم ادعا می کنند که بدن بی سر او را مشاهده کرده اند.

عمارت سلطان 

در مورد این عمارت که در نیواورلئان فرانسه واقع شده ، شایعات بسیار ترسناکس وجود دارد این عمارت در سال ۱۸۳۶ توسط مردس ترک ساخته شده که ادعا میکرد سلطان است بعد از مدتی زندگی در این بنا همسایه ها مشکوک به او شدند . علاوه بر این که او چند زن و تعداد زیادی فرزند داشته مهمانی های عجیبی که در عمارت برگزار می شد بر شک همسایه ها اضافه می کرد. یک روز صبح یکی از همسایه ها متوجه رد خونی در کنار در ورودی می شود و به پلیس اطلاع می دهد که ورود پلیس به آن خانه شروع یک کابوس عظیم بود. در بخش های مختلف خانه قسمت هایی از بدن انسان افتاده بود پا، دست ، بازو های قطع شده که در خون غلت میزدند همانطور که پلیس در حال بررسی صحنه جرم بود بدن سلطان را کشف کرد که در حیاطه خانه خود زنده به گور شده بود و فقط دست او از خاک بیرون بود مردم محلی ادعا دارند که هنوز صدای فریاد سلطان و برخی از اعضای خانه در سراسر این بنا یه گوش میرسد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای با جاذبه های ترسناک دنیا آشنا شویم

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm