کاهش مدت قرنطینه برای مسافران تایلند

08 آبان ، 1400
تایسیز
comments 0 کامنت

تجدید نظر در طول مدت قرنطینه اجباری در بدو ورود به کشور پادشاهی تایلند

طبق اعلام  سفارت پادشاهی تایلند برای ورود به کشور تایلند و اخذ ویزا تایلند در دوران کرونا مسافران می بایست حتما 14 روز در هتل های مشخص شده قرنطینه میشدند که با توجه به بخشنامه ای که سفارت پادشاهی تایلند در تاریخ 8 مهر ماه 1400 برابر با 30 سپنامبر 2021 اعلام کرد افرادی که واکسن مورد تایید وزارت بهداشت عمومی تایلند را تزریق کرده باشند مدت قرنطینه از 14 روز به 7 روز کاهش می باشد که این موضو برای مسافرانی که از تاریخ 9 مهر 1400 سفر به تایلند دارند را شامل می شود.

متن این بخشنامه به صورت کامل در زیر این پست ارائه میگردد .

بر اساس اطلاعیه دولت پادشاهی تایلند در ارتباط با کاهش طول مدت قرنطینه برای مسافرین به پادشاهی تایلند، قابل اجرا از 1 اکتبر 2021 ، سفارت به اگاهی میرساند :

1. طول دوره قرنطینه اجباری برای مسافرانی که دو دوز از واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت عمومی تایلند را حداقل 14 روز پیش از تاریخ سفر دریافت نموده اند ، از 14 روز قرنطینه به حداقل 7 روز تقلیل یافته است. 

2. طول دوره قرنطینه اجباری برای مسافرینی که دو دوز از واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت عمومی تایلند را دریافت نکرده اند، از 14 روز به 10 روز کاهش یافته است.

3. کودکانی که واکسن های مورد تایید را دریافت نکرده اند مشمول گذراندن دوره قرنطینه به مدت حداقل 10 روز خواهد شد. در مواردی که قیم کودک واکسنه شده و مایل به قرنطینه شدن در همان هتل های انتخاب شده جهت قرنطینه (AQ) همراه با فرزندان واکیسنه نشده هستند نیز مشمول گذراندن دوره قرنطینه بمدت حداقل 10 روز میشند .

4. سفارت ، اطلاعات ثانویه مبنی بر جزئیات بروز شده در رابطه با ثبت نام مجوز ورود (COE) جهت اضافه نمودن گواهی واکسیناسیون را در اسرع وقت اعلام میدارد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای کاهش مدت قرنطینه برای مسافران تایلند

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm