نمادهای جام جهانی قطر

05 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

نشان رسمی جام جهانی 2022 قطر

لوگو رسمی مسابقات در ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ در چند همایش به صورت همزمان در برج دوحه، آمفی تئاتر دهکده فرهنگی کتارا، مشیرب مرکز شهر دوحه و الزباره رونمایی گردید. این نشان رسمی بازی های جام جهانی 2022 قطر به گونه‌ای طراحی گردیده که هم شبیه به جام مسابقات، نشان بی‌نهایت و عدد 8 لاتین باشد. عدد 8 بیانگر پیوستگی، اتحاد و هشت ورزشگاه میزبان می باشد. همچنین شبیه به تپه های شنی صحرا هم هست. قسمتی از نشان واژه نماد جام جهانی 2022 قطر به صورت کشیده طراحی گردیده است، که یادآور خط عربی می باشد.

نماد مسابقات جام جهانی 2022 قطر

نماد رسمی مسابقات در ۱ آوریل ۲۰۲۲ و در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی رونمایی گردید. نام این نماد لعیب می باشد که یک کلمه عربی و به مفهوم بازیکن ماهر است. به گفته ی وبگاه رسمی فیفا، لعیب به دلیل روحیه جوانی اش شناخته می شود. لعیب شادی و اعتماد به نفس را در هر کجا که پا می گذارد پخش می کند. در تاریخچه ی این شخصیت که به طور رسمی معرفی شده است،‌ ادعا گردیده که این شخصیت از دنیای موازی به نام دنیای مسکات ها قدم به دنیای ما گذاشته است. همچنین موسیقی رسمی مسابقات، هایا هایا به معنی باهم بهتر، می باشد که توسط موسیقیدان های برجسته ترینیداد کاردونا، داویدو و عایشه ساخته شده است. این موزیک در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۰ همراه با موزیک ویدیو رسمی منتشر گردید.

 نماد جام جهانی

نام نماد جام جهانی 2022 قطر، لعیب می باشد که یک کلمه عربی به مفهوم بازیکن ماهر است.

توپ مسابقات جام جهانی 2022 قطر

توپ رسمی رقابت های جام جهانی 2022 قطر که الرحله نام دارد در ۳۰ مارس ۲۰۲۲ رونمایی گردید. این توپ برگرفته از فرهنگ، معماری،‌ قایق های نمادین و پرچم کشور قطر الهام گرفته شده است. نام الرحله در زبان عربی به معنای سفر می باشد. این توپ با در نظر گرفتن اولویت مقاومت بالا طراحی گردیده است و آن را به اولین توپ رسمی رقابت ها تبدیل می کند، که با استفاده از چسب ها و جوهرهای چاپ آبی ساخته شده است. همان طور که در شعارهای تبلیغاتی، مانند بازی ها سریع تر می شوند و سرعت بیشتر خواهد شد، عنوان می گردد، شرکت آدیداس از ویژگی های جدید در ساخت این توپ استفاده کرده است تا امکان سرعت و دقت بیشتر توپ را بهبود سازد.

 جام جهانی

توپ رسمی رقابت های جام جهانی 2022 قطر الرحله نام دارد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای نمادهای جام جهانی قطر

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm