پارک برفی کیش

07 اسفند ، 1401
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت


معرفی پارک برفی کیش

با شنیدن نام کیش به یاد گرمای هوا و تعطیلات زمستانی می ‌افتیم. اما به تازگی پارکی در این شهر ساخته شده که در دل گرمای تابستان، سرما و بازی‌های زمستانی را با امکانات و فناوری‌های پیشرفته
ی تولید برف مصنوعی ممکن می‌سازد. پارک برفی کیش که به مجتمع تفریحی پنگوئن نیز شناخته می‌شود، در جزیره‌ی کیش بازدیدکنندگان فراوانی را از داخل و خارج کشور به خود جذب نموده و باعث می‌شود حتی در گرمای تابستان بتوانیم این جزیره را به عنوان یک مقصد سفر در نظر داشته باشیم.


معرفی پارک برفی کیش

این مجموعه تفریحی در نزدیکی هتل ویدا در بلوار موج قرار دارد. نمای بیرونی مجتمع به شکل خانه‌های یخی اسکیموها (ایگلو) طراحی شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. مجموعه‌ی تفریحی و گردشگری پنگوئن در سه طبقه و در مساحتی بالغ بر 19000 متر مربع بنا شده است. درهای این مجتمع در بهار سال 1400 به روی عموم بازدیدکنندگان گشوده شد.

در فضای سرپوشیده و پر از برف این مجتمع می ‌توانید سورتمه سواری کنید و با تیوپ سر بخورید و یا کولاک برفی را تجربه کنید. امکانات صخره ‌نوردی و یخ‌ نوردی نیز برای کسانی که ماجراجویی پرهیجان را دوست دارند فراهم شده است. برف‌های مصنوعی قابلیت گلوله شدن را دارند، بنابراین می ‌توانید به برف بازی، پرت کردن گلوله‌های برفی و ساخت آدم برفی فکر کنید. گرچه تجربه‌ی بارش برف برای کودکان به تنهایی لذت فراوان دارد اما ایگلوی اسکیمویی و فضایی برای بازی کودکان در برف محیا شده تا از بازی با برف در این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

ذهنتان را درگیر برداشتن لباس ‌های گرم برای استفاده از این پارک نکنید! کفش زمستانی، کاپشن و شلوار (گورتکس) و دستکش زمستانی، تن پوش و پا پوش و کلاه و دستکش یک‌بار مصرف از طرف پارک برفی در اختیار شما گذاشته می‌شود. لباس‌ها کاملا تمیز هستند و پس از هر بار استفاده شسته می‌شوند، پس نگران عمومی بودن آن‌ها نباشید و نیازی نیست تا بار سنگین سفرتان را با لباس‌های زمستانی سنگین‌تر کنید.

معرفی پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن که اولین نمونه‌ی پارک زمستانی در ایران است، در کنار این تفریح هیجان‌انگیز تفریحات و امکانات دیگری هم برای بازدیدکنندگان محیا کرده است.

بخش پنگوفان، شامل سالن تیراندازی، سنگنوردی، دیواره‌ی یخی، بانجی جامپینگ، گیم نت، بیلیارد و سالن بازی واقعیت مجازی (VR Vilage)، پرواز با جایروکوپتر و پرواز با پاراگلایدر همچنین پیست اتومبیل‌رانی است که هر نوع سلیقه‌ی تفریح در هر سنی را پوشش می‌دهد.

بخش پنگوشاپ مرکز خریدی با فروشگاه‌هایی از برندهای پرطرفدار هوم‌پلاس، ایکیا، نایکی، آدیداس، پوما و می‌تواند لذت یک خرید بی دغدغه از برند مورد علاقه‌تان در ایران را فراهم کند.

در کنار تفریح و خرید نیاز به غذای خوب و متنوع را می‌توانید در پنگوفود مجتمع برفی برطرف کنید. در طبقه‌ی فوقانی مجموعه تفریحی پنگوئن فود کورت قرار دارد که مشرف به پارک برفی بوده و منظره‌ای رویایی را در حین صرف غذا برای شما به ارمغان می ‌آورد. فودکورتی با منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی، دریایی، ترکی، فست فود، پاستا، برگر، پیتزا، سوخاری، سالادبار و خلاصه هرآنچه پس از ماجراجویی برفی هوس کرده باشید.

بخش پینگو بیکری یک نانوایی مدرن و مجهز که می‌توانید در آن انواع نان های فانتزی و شیرینی‌ها را به صورت تازه پخت و گرم سفارش دهید.

معرفی پارک برفی پنگوئن

اگر از آن دسته مسافرانی باشید که دوست دارند در هر مقصدی دمی بشنینند و از نوشیدنی مطبوع خود در فضایی آرام لذت ببرند، می‌توانید از پنگوئن درینک بار با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده کنید. کافه پنگوئن نیز به پارک دید دارد و در طبقه همکف واقع شده است. کافه‌ای با محیط باز و باغچه‌ی زیبا و دنج و دلپذیر که مناسب لحظات آرامش و فراغت یا دورهمی‌ها و گپ و گفت شماست.

خبر خوش اینکه پارک برفی پنگوئن همه روزه باز است و تعطیلی ندارد و از ساعت یک بعد از ظهر تا 11 شب در دوسانس میزبان شما خواهد بود. زمانبندی سانس‌های استفاده از پارک برفی سانس اول از ساعت 13 تا 16سانس دوم از ساعت 20 تا 23 است. پس می‌توانید از همین حالا برای بازدید خود زمانبندی داشته باشید تا از تمام تفریحات مجتمع برفی استفاده کنید.

همچنین سانس‌های ویژه VIP)) پارک برفی میزبان جشن‌ها و مهمانی‌های شما عزیزان در کلبه بی‌نظیر پنگولژ است. در نظر داشته باشید که باید از قبل برای برگزاری جشن و مهمانی رزرو و هماهنگی انجام دهید. زمان بندی استفاده از سانس ویژه از ساعت 17 تا 19 و 23 تا 1 است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای پارک برفی کیش

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm