هتل رویال برک وان royal berk Hotel van

star-solid star-solid star-solid

● هتل رویال برک وان royal berk در سال 2012 در شهر وان افتتاح گردید و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و این هتل سه ستاره بسیار زیباترشده و تزئینات داخلی هتل شکیل تر از قبل گردیده، موقعیت هتل رویال برک وان در خیابان جمهوریت به فاصله ۲۰ متر داخل کوچه واقع شده است. لوکیشن این مجموعه به علت نزدیکی به مرکز شهراین امکان را برای شما فراهم می کند تا برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زمان و انرژی کمی را صرف کنید. اگر پس از پایان این مطلب این مجموعه مورد علاقه شما قرار گرفت، می توانید با همکاران ما در تایسیز پرواز که کارگزار وان هستند برای رزرو هتل رویال برک وان تماس حاصل فرمایید.


معرفی هتل رویال برک وان در یک نگاه
سال تاسیس 2012
درجه هتل3 ستاره
ادرس هتل رویال برک وان خیابان جمهوریت
قیمت اقتصادی و ارزان
تعداد اتاق 43
دسترسی به مرکز شهر سریع
A.V.M فاصله تا مرکز خرید 1.9 کیلومتر
سیستم سرمایشی و گرمایشی دارد
رستوران و بار ندارد
پذیرایی صبحانه
نظافت و پاکیزی خوب
امکانات تفریحی کلاب
امتیاز در سایت booking 7.6 از 10
رتبه سایت tripadvisor 4.5 از 5
نظر کارشناسان تایسیز پرواز خوب
شماره تماس هتل رویال برک وان +90 432 215 00 50
شماره تماس رزرو هتل رویال برک وان 02145813

اتاق‌های هتل

● این مجموعه با دارا بودن 43 اتاق در اندازه و طرح های مختلف به مسافران وان خدمات خود را ارائه می دهد. اتاق های این هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت دسته بندی شده، انواع اتاق های این مجموعه را می توان اینگونه دسته بندی کرد: اتاق های 2 تخته استاندارد، اتاق های جونیور، اتاق های 3 تخته، اتاق های 4 تخته، اتاق های خانوادگی و سوئیت های ماه عسل.

◄ اتاق های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

◄ برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

◄ اتاق ها به صورت روزانه سرویس و نظافت می شوند و از این نظر شما نگرانی از بابت رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه ندارید.

◄ اتاق های این مجموعه همگی دارای اینترنت وای فای رایگان هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید.

امکانات هتل رویال برک وان

 ایراد بزرگ این مجموعه این است فاقد رستوران بوده و برای ناهار و شام باید به یکی از رستوران‌های اطراف محل اقامت خود بروید.

 یک آشپزخانه اشتراکی در هتل است که به مسافران اجازه می‌دهد برای پخت و پز دست به کار شده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی داشته باشند.

 غذاهای کباب آدانا، دونر کباب و پیده را می توانید در رستوران های Mevlana Kebap salonu و Kervansaray که در اطراف هتل هستند، صرف کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 ایراد دیگر این هتل نداشتن پارکینگ عمومی برای کسانی هست که با ماشین به شهر وان سفر می کنند و شما باید به پارکینگ های اطراف و نزدیک هتل بروید.

 جالب ترین امکانی که هتل رویال برک برای شما فراهم آورده است کلاب شبانه هتل رویال برک است که هر شب یک دی جی در آن حضور دارد و بساط رقص و پای کوبی پهن می شود.

 برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی این مجموعه بهره‌مند شوید.

 شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.

 در این مجموعه کلاس آموزشی درباره فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین مکان‌های دیدنی شهر برای مسافران علاقه مند برگزار می‌شود.


نکات کلی درباره هتل

 رزرویشن این مجموعه ۲۴ ساعته است، ساعت ورود و تحویل گرفتن اتاق در هتل 12 ظهر به وقت محلی می باشد و ساعت خروج و تحویل دادن اتاق ها از 14 ظهر می باشد همچنین شما اجازه برای ورود حیوانات خانگی ندارید.

شرکت در نایت کلاب و تورهای شهری، منوط به پرداخت هزینه‌ای اضافی به هتل است.

 استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.

 این مجموعه هزینه هتل را برای افراد بالای 12 سال کامل حساب می کند و برای افراد بین 6 تا 12 سال نیم بها و برای افراد زیر 2 سال هزینه هتل رایگان است.

 ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته 7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

 صبحانه هتل رویال برک وان کاملا رایگان بوده و شما می توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید.

 کارکنان به زبان های فارسی و ترکی و انگلیسی آشنایی دارند و صحبت و برقراری ارتباط با آن‌ها خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

 قیمت هتل برای مشتریان حضوری برابر با قیمت مصوب بوده ولی چنانچه با تور به این هتل بروید این مجموعه برای شما تخفیف در نظر می گیرد.

 بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند.

 قیمت هر شب هتل رویال برک وان طبق مشخصات پکیج درج شده است برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره تلفن شرکت 02145813 و یا شماره واتس 09103215055 در ارتباط باشید.


سوال های متداول درباره این هتل

آیا هتل افراد مجرد را قبول می کند ؟

بله دختر و پسر مجرد را بدون عقد نامه یا صیغه نامه قبول می کند و شما مشکلی از این بابت ندارید.

آیا هتل به مسافران نهار و شام مجانی می دهد؟

خیر شما تنها می توانید از صبحانه مجانی هتل استفاده کرده و برای نهار و شام باید به هتل هزینه پرداخت کنید یا به رستوران های مجاور هتل بروید.

مدت زمان سفر تا این شهر چقدر است؟

برای سفر به وان ترکیه باید از مرزهای بازرگان (ماکو) ، سرو (ارومیه) ، رازی (خوی) عبور کرد. نزدیکترین شهر به مرز رازی شهر خوی می باشد. فاصله تقریبی تهران تا شهر وان بصورت زیر می باشد : 1093 کیلومتر  : 11 ساعت و 5دقیقه + 1 الی 3 ساعت معطلی مرز و در مجموع می توان گفت زمان تقریبی از ۱۰ الی ۱۵ ساعت متغیر است.


 فاصله هتل با برخی از مراکز فرهنگی و دیدنی و تجاری

● یکی از مواردی که باید در انتخاب هتل به آن دقت کرد تا از نظر زمانی وقت ما صرف ترافیک و مسافت طولانی نشود لوکیشن و محل قرار گیری آن هتل در شهر است ما برای راحتی کار شما در جدول زیر فاصله هتل را تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز مهم شهر وان ذکر کرده اییم.

مسافت تا محل مورد نظر نام محل مورد نظر
1 بازار روس ها
11.2 پارک آبی وان
1.9 مرکز تجاری وان
4.8 قلعه وان
600 متر مسجد بزرگ وان
200 متر موزه وان
8 دریاچه وان
2.8 ترمینال مسافربری وان
7.5 فرودگاه شهر وان


کلام آخر

● هتل سه ستاره رویال برک می تواند گزینه خوبی برای اسکان و گشت و گذار در وان باشد و همانطور که عکس هتل رویال برک وان را در این مطلب مشاهده کردید یک هتل تمیز و دارای لوکیشن بسیار عالی است.هتل رویال برک قیمت پایینی دارد و یک گزینه مناسب برای سفر اقتصادی و کم هزینه می باشد. کارشناسان ما در تایسیز پرواز با توجه به کیفیت و ارائه خدمات خوب و طبق نظرات در مورد هتل رویال برک وان آنطور که بیان شده و اکثر مسافران از آن رضایت داشته اند به شما این هتل اقتصادی را پیشنهاد می دهند.

امکانات هتل
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • نظافت روزانه
  • تهویه مناسب
  • زبان ترکی
  • زبان فارسی
  • زبان انگلیسی
  • چای/قهوه ساز
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm