هتل روشن سوئیت وان بررسی دقیق مشخصات + عکس rusen suit Hotel van

star-solid star-solid star-solid

● هتل روشن سوئیت وان در سال 2020 در شهر وان افتتاح گردید، موقعیت هتل روشن سوئیت وان ترکیه در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. لوکیشن این مجموعه به علت نزدیکی به مرکز شهراین امکان را برای شما فراهم می کند تا برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زمان و انرژی کمی را صرف کنید اگر پس از پایان این مطلب این مجموعه مورد علاقه شما قرار گرفت، می توانید با همکاران ما در تایسیز پرواز که کارگزار وان هستند برای رزرو هتل روشن سوئیت وان تماس حاصل فرمایید.

معرفی هتل روشن سوئیت وان در یک نگاه
سال تاسیس 2020
کلاس 3 ستاره
ادرس هتل روشن سوئیت وان مرکز شهر
قیمت ارزان
تعداد اتاق 35
دسترسی به مرکز شهر سریع
A.V.M فاصله تا مرکز خرید 1.2
سیستم سرمایشی و گرمایشی کولر ندارد
رستوران و بار ندارد
پذیرایی صبحانه - ضعیف
نظافت و پاکیزی متوسط
امکانات تفریحی ندارد
امتیاز در سایت booking ثبت نشده
رتبه سایت tripadvisor ثبت نشده
نظر کارشناسان تایسیز پرواز متوسط
شماره تماس هتل روشن سوئیت وان +90 541 228 65 65
شماره تماس رزرو هتل روشن سوئیت وان 02145813

اتاق‌های هتل

● این مجموعه با دارا بودن  35 اتاق در اندازه و طرح های مختلف به مسافران وان خدمات خود را ارائه می دهد. اتاق های این هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت دسته بندی شده، انواع اتاق های این مجموعه را می توان اینگونه دسته بندی کرد: ۱ تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق ۳ تخته و اتاق چهار تخته.

◄  اتاق های این مجموعه  دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

◄  حمام اختصاصی مجهز نیز در داخل همه اتاق‌ها وجود دارد.

◄ اتاق ها به صورت روزانه سرویس و نظافت می شوند و از این نظر شما نگرانی از بابت رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه ندارید.

◄ اتاق های این مجموعه همگی دارای اینترنت وای فای رایگان هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید.

◄ توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها ظرفیت اضافی وجود ندارد، بدین‌جهت در هنگام رزرو بهتر است نسبت به تعداد نفرات و ظرفیت اتاقتان توجه داشته باشید.

امکانات هتل روشن سوئیت وان

 ایراد بزرگی که می تواند به این مجموعه گرفت نداشتن کولر در فصل تابستان است.

 ایراد دیگری که به این هتل می توان گرفت صبحانه ضعیف این مجموعه از نظر تنوع است  و در این هتل رستوران و بار وجود ندارد و شما  برای صرف نهار و شام باید به رستوران های اطرف هتل بروید.

 اتاق چمدان برای نگهداری وسایل تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان در این هتل موجود است. همچنین تبدیل ارز در صرافی این هتل انجام می‌گیرد.

 هتل سوئیت روشن شامل روم سرویس بوده و در طی شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاق نوش جان کنید.

 پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل  دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به شهر وان سفر می‌کنند.

  برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی این مجموعه  بهره‌مند شوید.  

 شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. 

نکات کلی درباره هتل

 رزرویشن این مجموعه ۲۴ ساعته است، ساعت ورود و تحویل گرفتن اتاق در هتل 12 ظهر به وقت محلی می باشد و ساعت خروج و تحویل دادن اتاق ها از 14 ظهر می باشد همچنین شما اجازه برای ورود حیوانات خانگی ندارید.

 استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.

 این مجموعه هزینه هتل را برای افراد بالای 12 سال کامل حساب می کند و برای افراد بین 6 تا 12 سال نیم بها و برای افراد زیر 2 سال هزینه هتل رایگان است.

 ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته  7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

 صبحانه هتل روشن سوئیت وان کاملا رایگان بوده و شما هیچ هزینه ایی برای آن پرداخت نمی کنید.

 قیمت هتل برای مشتریان حضوری برابر با قیمت مصوب بوده ولی چنانچه با تور به این هتل بروید این مجموعه برای شما تخفیف در نظر می گیرد.

 بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند.

 قیمت هر شب هتل روشن سوئیت وان طبق مشخصات پکیج درج شده است برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره تلفن شرکت 02145813 و یا شماره واتس 09103215055 در ارتباط باشید.


فاصله هتل با برخی از مراکز فرهنگی و دیدنی و تجاری

● یکی از مواردی که باید در انتخاب هتل به آن دقت کرد تا از نظر زمانی وقت ما صرف ترافیک و مسافت طولانی نشود لوکیشن و محل قرار گیری آن هتل در شهر است ما برای راحتی کار شما در جدول زیر فاصله هتل را تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز مهم شهر وان ذکر کرده اییم.

مسافت تا محل مورد نظر نام محل مورد نظر
1 بازار روس ها
18 پارک آبی وان
1.2 مرکز تجاری وان
6.9 قلعه وان
1.3 مسجد بزرگ وان
5.5 موزه وان
8.7 دریاچه وان
3.6 ترمینال مسافربری وان
9.5 فرودگاه شهر وان


کلام آخر

● هتل سه ستاره روشن سوئیت می تواند گزینه خوبی برای اسکان و گشت و گذار در وان باشد و همانطور که عکس هتل روشن سوئیت وان را در این مطلب مشاهده کردید یک سوئیت تمیز و دارای لوکیشن بسیار عالی است.هتل روشن سوئیت قیمت پایینی دارد و یک گزینه مناسب برای سفر اقتصادی و کم هزینه می باشد. کارشناسان ما در تایسیز پرواز با توجه به کیفیت و ارائه خدمات خوب و طبق نظرات در مورد هتل روشن سوئیت وان آنطور که بیان شده و اکثر مسافران از نظافت رضایت داشته اند ولی از نبود امکانات تفریحی و نبود کولر عده ایی ناراحت بودند.

امکانات هتل
  • فروشگاه
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • بار
  • نظافت روزانه
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • زبان ترکی
  • زبان انگلیسی
  • چای/قهوه ساز
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm