هتل دوسکو وان dosco Hotel van

star-solid star-solid star-solid

● هتل دوسکو وان Dosco Van  در سال 2015 در شهر وان افتتاح گردیده این هتل سه ستاره ظاهری شیک و تمیز دارد و دست کمی از یک هتل 4 ستاره ندارد. موقعیت هتل دوسکو وان در خیابان کوکبی و در نزدیکی میدان بشیول واقع شده است. لوکیشن این مجموعه به علت نزدیکی به مرکز شهراین امکان را برای شما فراهم می کند تا برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زمان و انرژی کمی را صرف کنید. اگر پس از پایان این مطلب این مجموعه مورد علاقه شما قرار گرفت، می توانید با همکاران ما در تایسیز پرواز که کارگزار وان در ایران هستند برای رزرو هتل دوسکو وان تماس حاصل فرمایید.

معرفی هتل دوسکو وان در یک نگاه
2015 سال تاسیس
3 ستاره درجه هتل
خیابان کوکبی ادرس هتل دوسکو وان
ارزان قیمت
48 تعداد اتاق
نزدیک دسترسی به مرکز شهر
2.3  A.V.M فاصله تا مرکز خرید
دارد سیستم سرمایشی و گرمایشی
دارد رستوران و بار
صبحانه پذیرایی
متوسط نظافت و پاکیزی
ندارد امکانات تفریحی
 7.8امتیاز در سایت booking
 29 رتبه سایت tripadvisor
 متوسطنظر کارشناسان تایسیز پرواز
 00904322146065شماره تماس هتل دوسکو وان
02145813 شماره تماس رزرو هتل دوسکو وان

اتاق‌های هتل

● این مجموعه با دارا بودن 48 اتاق در اندازه و طرح های مختلف به مسافران وان خدمات خود را ارائه می دهد. اتاق های این هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت دسته بندی شده، انواع اتاق های این مجموعه را می توان اینگونه دسته بندی کرد: یک نفره بزرگ، دو نفره، سه نفره، خانوادگی،سوییت و کینگ می باشد سایز و متراژ اتاق ها بصورت متوسط بین 18 تا 35 متر است.

◄ اتاق های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

◄ برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

◄ اتاق ها به صورت روزانه سرویس و نظافت می شوند و از این نظر شما نگرانی از بابت رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه ندارید.

◄ اتاق های این مجموعه همگی دارای اینترنت وای فای رایگان هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید.

◄ هتل سوییت هایی مخصوص تازه عروس و داماد ها با امکانات و دیزاین خاص در اختیار آنها قرار می دهد تا ماه عسل به یاد ماندنی و فراموش ناشدنی را در سفر به وان تجربه نمایند.

◄ آشپزخانه اتاق های هتل به صورت اشتراکی می باشد و اگر می خواهید پخت و پزکنید بیرون اتاق به صورت مشترک با اتاق های دیگر می توانید غذای خود را طبخ نمایید.

 امکانات هتل دوسکو وان

رستوران این مجموعه در طبقه آخر قرار گرفته و شما می توانید با مشاهده شهر زیبای وان همزمان از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ این هتل لذت ببرید.

 هتل دوسکو برای کودکان یک زمین بازی تدارک دیده تا آنها سرگرم بازی با هم سن و سال های خود شوند و اگر شما نوزاد همراه خود داشته باشید یک کالکسه رایگان در بدو ورود این مجموعه در اختیار شما قرار می گیرد.

 یک سالن آرایشی و زیبایی در هتل قرار دارد که بین خانم هایی که به هتل در سفر تور وان می آیند دارای محبوبیت بالایی است.

 در هنگام ورود به لابی این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

 برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی این مجموعه بهره‌مند شوید. 

◄ایراد هایی که می توان به این هتل گرفت عدم وجود پارگینگ اختصاصی و بار و آشپزخانه در هتل است و کارکنان هتل به فارسی مسلط نیستند.

 شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.

نکات کلی درباره هتل

 رزرویشن این مجموعه ۲۴ ساعته است، ساعت ورود و تحویل گرفتن اتاق در هتل 12 ظهر به وقت محلی می باشد و ساعت خروج و تحویل دادن اتاق ها از 14 ظهر می باشد همچنین شما اجازه برای ورود حیوانات خانگی ندارید.

 رستوران های Hacioglu Kebapcisi ,Birkoc Kavurm نزدیک ترین رستوران های شهر وان به هتل هستند که تنها چند صد متر با شما فاصله دارند و برای تجربه غذاهای ترکی از قبیل پیده، کباب آدانا، دونر کباب و ... می توانید به آنجا بروید و از خوردن آن لذت ببرید.

 استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.

 این مجموعه هزینه هتل را برای افراد بالای 12 سال کامل حساب می کند و برای افراد بین 6 تا 12 سال نیم بها و برای افراد زیر 2 سال هزینه هتل رایگان است.

 ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته 7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

 صبحانه هتل دوسکو وان کاملا رایگان بوده و شما می توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید.

 کارکنان به زبان های ترکی و انگلیسی آشنایی دارند و صحبت و برقراری ارتباط با آن‌ها خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

 قیمت هتل برای مشتریان حضوری برابر با قیمت مصوب بوده ولی چنانچه با تور به این هتل بروید این مجموعه برای شما تخفیف در نظر می گیرد.

 بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند.

 قیمت هر شب هتل دوسکو وان طبق مشخصات پکیج درج شده است برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره تلفن شرکت 02145813 و یا شماره واتس 09103215055 در ارتباط باشید.

سوال های متداول درباره این هتل

آیا هتل افراد مجرد را قبول می کند ؟

بله دختر و پسر مجرد را بدون عقد نامه یا صیغه نامه قبول می کند و شما مشکلی از این بابت ندارید.

آیا هتل به مسافران نهار و شام مجانی می دهد؟

خیر شما تنها می توانید از صبحانه مجانی هتل استفاده کرده و برای نهار و شام باید به هتل هزینه پرداخت کنید یا به رستوران های مجاور هتل بروید.

آیا برای رفتن به این شهر و هتل ویزا نیاز دارم؟

خیر شما برای رفتن به کشور ترکیه نیاز به هیچونه ویزا ندارید و به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید.

آیا در هتل کارمندان به زبان فارسی صحبت می کنند؟

بله، برخی از کارکنان هتل به زبان فارسی مسلط هستن و شما برای ارتیاط گرفتن با آنها مشکل خاصی نخواهید داشت.

مدت زمان سفر تا این شهر چقدر است؟
برای سفر به وان ترکیه باید از مرزهای بازرگان (ماکو) ، سرو (ارومیه) ، رازی (خوی) عبور کرد. نزدیکترین شهر به مرز رازی شهر خوی می باشد. فاصله تقریبی تهران تا شهر وان بصورت زیر می باشد : 1093 کیلومتر  : 11 ساعت و 5دقیقه + 1 الی 3 ساعت معطلی مرز و در مجموع می توان گفت زمان تقریبی از ۱۰ الی ۱۵ ساعت متغیر است.

 فاصله هتل با برخی از مراکز فرهنگی و دیدنی و تجاری

● یکی از مواردی که باید در انتخاب هتل به آن دقت کرد تا از نظر زمانی وقت ما صرف ترافیک و مسافت طولانی نشود لوکیشن و محل قرار گیری آن هتل در شهر است ما برای راحتی کار شما در جدول زیر فاصله هتل را تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز مهم شهر وان ذکر کرده اییم.

مسافت تا محل مورد نظر نام محل مورد نظر
900 متر بازار روس ها
11.5 پارک آبی وان
2.3 مرکز تجاری وان
6 قلعه وان
1.6 مسجد بزرگ وان
5.4 موزه وان
7.1 دریاچه وان
1.8 ترمینال مسافربری وان
8 فرودگاه شهر وان


کلام آخر

● هتل سه ستاره دوسکو می تواند گزینه خوبی برای اسکان و گشت و گذار در وان باشد و همانطور که عکس هتل دوسکو وان را در این مطلب مشاهده کردید یک هتل تمیز و دارای لوکیشن بسیار عالی است.هتل دوسکو قیمت پایینی دارد و یک گزینه مناسب برای سفر اقتصادی و کم هزینه می باشد. کارشناسان ما در تایسیز پرواز با توجه به کیفیت و ارائه خدمات خوب و طبق نظرات در مورد هتل دوسکو وان آنطور که بیان شده و اکثر مسافران از آن رضایت داشته اند به شما این هتل اقتصادی را پیشنهاد می دهند.


امکانات هتل
  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • اتاق غیرسیگاری
  • نظافت روزانه
  • وسایل گرمایشی
  • وسایل سرمایشی
  • تهویه مناسب
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • زبان ترکی
  • زبان انگلیسی
  • صرافی
  • چای/قهوه ساز
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm