هتل مای دلوکس وان my deluxe Hotel van

star-solid star-solid star-solid

● هتل مای دلوکس وان My Deluxe   که در گذشته نام آن کاله گلد بود در سال 2015 در شهر وان افتتاح گردیده این هتل سه ستاره زیبا و اقتصادی است که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و اتاق های آن بسیار شیک و مجلل تر شده، موقعیت هتل مای دلوکس وان در محله Bostaniçi در مرکز شهر واقع شده و لوکیشن این مجموعه به علت نزدیکی به مرکز شهراین امکان را برای شما فراهم می کند برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زمان و انرژی کمی را صرف کنید. اگر پس از پایان این مطلب این مجموعه مورد علاقه شما قرار گرفت، می توانید با همکاران ما در تایسیز پرواز که کارگزار هتل های شهر وان در ایران هستند برای رزرو هتل مای دلوکس وان تماس حاصل فرمایید.

معرفی هتل مای دلوکس وان در یک نگاه
2015 سال تاسیس
3 ستاره درجه هتل
محله Bostaniçi ادرس هتل مای دلوکس وان
ارزان قیمت
28 تعداد اتاق
سریع دسترسی به مرکز شهر
1.7 A.V.M فاصله تا مرکز خرید
دارد سیستم سرمایشی و گرمایشی
ندارد رستوران و بار
صبحانه پذیرایی
متوسط نظافت و پاکیزی
ندارد امکانات تفریحی
ثبت نشده امتیاز در سایت booking
ثبت نشده رتبه سایت tripadvisor
متوسط نظر کارشناسان تایسیز پرواز
+90 432 214 11 11 شماره تماس هتل مای دلوکس وان
02145813 شماره تماس رزرو هتل مای دلوکس وان

اتاق‌های هتل

● این مجموعه با دارا بودن 28 اتاق در اندازه و طرح های مختلف به مسافران وان خدمات خود را ارائه می دهد. اتاق های این هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت دسته بندی شده، انواع اتاق های این مجموعه را می توان اینگونه دسته بندی کرد: اتاق خانواده، اتاق استاندارد دونفره، استودیو و سوئیت کرنر.

◄  اتاق های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

◄  برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

◄ اتاق ها به صورت روزانه سرویس و نظافت می شوند و از این نظر شما نگرانی از بابت رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه ندارید.

◄ اتاق های این مجموعه همگی دارای اینترنت وای فای رایگان هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و با کل دنیا در ارتباط باشید.

امکانات هتل مای دلوکس وان

 درصورتی‌که مسافران مشکل حرکتی و جسمانی داشته باشند یا حرکتشان به ‌وسیله ویلچر انجام بگیرد، آسانسور مخصوص افراد تعبیه‌ شده است.

 برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید از سالن کنفرانس این مجموعه بهره‌مند شوید.

  در هنگام ورود به لابی این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

  برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی این مجموعه  بهره‌مند شوید.  

 شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.

نکات کلی درباره هتل

 رزرویشن این مجموعه ۲۴ ساعته است، ساعت ورود و تحویل گرفتن اتاق در هتل 12 ظهر به وقت محلی می باشد و ساعت خروج و تحویل دادن اتاق ها از 14 ظهر می باشد همچنین شما اجازه برای ورود حیوانات خانگی ندارید.

 رستوران های Kervansaray و Hacioglu Kebapcisi و Birkoc Kavurma که به صرف غذاهای ترک می پردازند، در نزدیکی هتل هستند و شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به آنها برسید.

 استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید.

 این مجموعه هزینه هتل را برای افراد بالای 12 سال کامل حساب می کند و برای افراد بین 6 تا 12 سال نیم بها و برای افراد زیر 2 سال هزینه هتل رایگان است.

 ساعت ارائه صبحانه در آخر هفته  7-11 صبح و در سایر روزها از 7-10 صبح سرو میشود.

 صبحانه هتل مای دلوکس وان کاملا رایگان بوده و شما می توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید.

 کارکنان به زبان های  ترکی و انگلیسی آشنایی دارند و صحبت و برقراری ارتباط با آن‌ها خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

 قیمت هتل برای مشتریان حضوری برابر با قیمت مصوب بوده ولی چنانچه با تور به این هتل بروید این مجموعه برای شما تخفیف در نظر می گیرد.

 بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند.

 قیمت هر شب هتل مای دلوکس وان طبق مشخصات پکیج درج شده است برای اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره تلفن شرکت 02145813 و یا شماره واتس 09103215055 در ارتباط باشید.

سوال های متداول درباره این هتل

آیا هتل افراد مجرد را قبول می کند ؟

بله دختر و پسر مجرد را بدون عقد نامه یا صیغه نامه قبول می کند و شما مشکلی از این بابت ندارید.

آیا هتل به مسافران نهار و شام مجانی می دهد؟

خیر شما تنها می توانید از صبحانه مجانی هتل استفاده کرده و برای نهار و شام باید به هتل هزینه پرداخت کنید یا به رستوران های مجاور هتل بروید.

آیا برای رفتن به این شهر و هتل ویزا نیاز دارم؟

خیر شما برای رفتن به کشور ترکیه نیاز به هیچونه ویزا ندارید و به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید.

آیا در هتل کارمندان به زبان فارسی صحبت می کنند؟

بله، برخی از کارکنان هتل به زبان فارسی مسلط هستن و شما برای ارتیاط با آنها مشکل خاصی نخواهید داشت.

مدت زمان سفر با اتوبوس از تهران تا شهر وان چقدر است؟

برای سفر به وان ترکیه باید از مرزهای بازرگان (ماکو) ، سرو (ارومیه) ، رازی (خوی) عبور کرد. نزدیکترین شهر به مرز رازی شهر خوی می باشد. فاصله تقریبی تهران تا شهر وان بصورت زیر می باشد : 1093 کیلومتر  : 11 ساعت و 5دقیقه + 1 الی 3 ساعت معطلی مرز و در مجموع می توان گفت زمان تقریبی از ۱۰ الی ۱۵ ساعت متغیر است.

فاصله هتل با برخی از مراکز فرهنگی و دیدنی و تجاری

● یکی از مواردی که باید در انتخاب هتل به آن دقت کرد تا از نظر زمانی وقت ما صرف ترافیک و مسافت طولانی نشود لوکیشن و محل قرار گیری آن هتل در شهر است ما برای راحتی کار شما در جدول زیر فاصله هتل را تا برخی از جاذبه های دیدنی و مراکز مهم شهر وان ذکر کرده اییم.

مسافت تا محل مورد نظر نام محل مورد نظر
700 متر بازار روس ها
12.1 پارک آبی وان
1.7 مرکز تجاری وان
6.7 قلعه وان
700 متر مسجد بزرگ وان
5.3 موزه وان
7.7 دریاچه وان
2.8 ترمینال مسافربری وان
8.4 فرودگاه شهر وان

کلام آخر

● هتل سه ستاره مای دلوکس می تواند گزینه خوبی برای اسکان و گشت و گذار در وان باشد و همانطور که عکس هتل مای دلوکس وان را در این مطلب مشاهده کردید یک هتل تمیز و دارای لوکیشن بسیار عالی است.

هتل مای دلوکس قیمت پایینی دارد و یک گزینه مناسب برای سفر اقتصادی و کم هزینه می باشد. کارشناسان ما در تایسیز پرواز با توجه به کیفیت و ارائه خدمات خوب و طبق نظرات در مورد هتل مای دلوکس وان آنطور که بیان شده و اکثر مسافران از آن رضایت داشته اند به شما این هتل اقتصادی را پیشنهاد می دهند.

امکانات هتل
  • فروشگاه
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • نظافت روزانه
  • وسایل گرمایشی
  • وسایل سرمایشی
  • تهویه مناسب
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • زبان ترکی
  • زبان انگلیسی
  • چای/قهوه ساز
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm